DiXit - errata

Czasem trzeba się przyznać do błędu i poprawić niedopatrzenie.

Podczas recenzowania dla Was gry DiXit wkradł nam się mały błąd. Granice wiekowe rozpatrywaliśmy nie na podstawie informacji z pudełka, lecz ze strony portalu branżowego, na którym dolna granica wiekowa zostala ustalona na 5 lat.
Wydawca zwrócił naszą uwagę, że prawidłowa granica to 8+. Nie zmienia to wprawdzie naszej opinii o wyobraźni młodych graczy. Nadal chylimy przed nią czoła. Zwiększa się może odrobinę zasób odniesień literackich i filmowych - ale sam gracz nadal może być skrajnie nieprzewidywalny. Abstrakcyjne myślenie w tym wypadku będzie dodatkową zaletą, a prawdopobieństwo, że potencjalna przegrana zakończy się histerią (nie możemy zignorować tego czynnika psującego zabawę) również powoli będzie się zmniejszać.
Postawione w recenzji pytanie - Czy pozostali gracze będą grać na siebie, czy na najmłodszego - chyba jednak wciąż pozostaje bez odpowiedzi.

Zachęcamy do gry.